Форма входа

Категории раздела

Новости ЦКТ [50]
Новости ЦКТ
Гранты и конкурсы [99]
Тренинги [45]

Поиск

Календарь

«  Август 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031




Вторник, 19.09.2017, 16:24
Приветствую Вас Гость | RSS
Центр креативных технологий
Главная | Регистрация | Вход
Главная » 2011 » Август » 17 » 30 серпня - <<Про соціалку за кавою>> - зустріч у форматі медіа-кафе в рамках Мережі соціальної журналістики
20:54
30 серпня - <<Про соціалку за кавою>> - зустріч у форматі медіа-кафе в рамках Мережі соціальної журналістики
30 серпня, у вівторок, з 16.30 до 18.30 Мережа соціальної журналістики запрошує поговорити за чашкою кави про результативність журналістських розслідувань та висвітлення резонансних соціальних тем, а також про соціальну журналістику з точки зору комунікацій та благодійної діяльності. Експертними думками поділяться Єгор Соболєв, керівник бюро журналістських розслідувань «Свідомо», та Павло Новіков, керівник проекту «Українська біржа благодійності», колишній головний режисер Нового каналу.

У програмі два блоки дискусій: 

«Журналістське розслідування на соціальну тему проведено та опубліковано: що далі?» від Єгора Соболева, а саме: 
 - Коли ми робимо журналістські розслідування і коли не робимо? 
 - Власні приклади журналістського розслідування на соціальну тематику (приклади колег з бюро журналістських розслідувань «Свідомо»)
 - До яких результатів НЕ призводить висвітлення резонансних соціальних тем?
 - Що ми робимо, щоб ці результати з'явилися - спільні дії з іншими активістами / активістками, власний активізм.

«Про соціальну журналістику з точки зору комунікації та благодійної діяльності» від Павла Новікова, а саме: 
 - «Клінічні приклади» взаємодії НДО та ЗМІ - якщо громадську думку формують журналісти (і медіа), то чому в Україні вкрай низький рівень довіри до громадських та благодійних організацій? Чи є в Україні адекватна суспільна діяльність або ж адекватне ставлення журналістів до цієї діяльності? 
 - Благодійна діяльність корпорацій та медіа-покриття: де баланс? Якщо компанія "А" витратила на благодійність Х грошей, а хоче, щоб про це розповіли медіа (сума медіа-покриття становить 2Х), то це благодійність або чиста спроба заощадити на піарі?
 - «Web Of Trust» - свіже слово в соціальній журналістиці і справжній громадській діяльності. Коли кожен може перевірити і підтвердити - в це вірять більше і в цьому беруть участь більше. Приклади роботи британських і німецьких комунікаційних платформ, присвячених благодійній діяльності.

Коли/де:  30 серпня 2011, вівторок, з 16.30 до 18.30, кав"ярня в центрі Києва 

Для кого: журналістки / журналісти, редакторки / редактори, рекламістки / рекламісти,   PR-менеджерки / PR-менеджери, медіа та громадські активістки / активісти, професіоналки / професіонали, які працюють у сфері соціальних комунікацій, загалом усі, кому цікава соціальна журналістика.

Умови участі: участь безкоштовна. Для участі необхідно заповнити реєстраційну анкету на блозі http://sotsialka.livejournal.comЗаявки приймаються до 28 серпня 2011 року до 20.00. Для регіональних учасниць / учасників організатори НЕ відшкодовують проїзд та проживання. Підтвердження участі (телефоном та на e-mail), а також деталі щодо місяця проведення учасниці / учасники отримають 29 серпня не пізніше 16.00. 
Категория: Тренинги | Просмотров: 310 | Добавил: Вергун-ТВ | Теги: социальная журналистика, журналистика | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2017