Форма входа

Категории раздела

Новости ЦКТ [50]
Новости ЦКТ
Гранты и конкурсы [99]
Тренинги [45]

Поиск

Календарь

«  Июль 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Суббота, 18.11.2017, 16:56
Приветствую Вас Гость | RSS
Центр креативных технологий
Главная | Регистрация | Вход
Главная » 2011 » Июль » 25 » Успіхи і розвиток українських видань та редакторської практики
18:41
Успіхи і розвиток українських видань та редакторської практики

«Редакторський Портал» за підтримки компанії JTI та в партнерстві з Українською Асоціацією Видавців (УАВПП) започатковують постійно діючий конкурс авторських матеріалів: «Успіхи і розвиток українських видань і редакторської практики» про досвід роботи українських видавничих компаній, редакцій газет та журналів, редакторів / редакторок та успішні проекти.


 

Мета конкурсу – прискорити обмін інформацією та ідеями між журналістами / журналістками, редакторами / редакторками, менеджерками / менеджерами видавничих компаній, поширити інформацію про кращі практики, про успішні проекти та про те, що не вдається поки що зробити в українському медіа просторі.

 

Тематика матеріалів:

Нові джерела доходів та нові формати задоволення попиту на інформацію.

Історії про досвід видання у роботі з аудиторією. Що саме принесло успіх, а що не вийшло, і чому. Як змінюється попит аудиторії, на чому вдається заробити додатково, а що вже не приносить гроші. І чому?

Якісний контент.

Що змінюється у підходах до наповнення сторінок видання? Які додаткові вимоги висуває читач / читачка? Як ці вимоги вдається задовольняти, а що поки що не вдається? Чому? Які плани на майбутнє?

Мультимедійність.

Історії про досвід створення редакцією контенту для різних носіїв (успішний та не успішний) – друковане видання, веб сайт, електронний дайджест, тощо. Як це організовано, які результати, що не вдається зробити.

Залучення аудиторії.

Приклади того, як видання залучає аудиторію до взаємодії, до реагування на публікації, до пропозицій щодо актуальних тем та власного контенту. Як це впливає на розмір аудиторії, продажі тиражу, розміщення реклами.

Використання соціальних мереж.

Як журналісти / журналістки, редактори / редакторки та інші фахівці / фахівчині редакції використовують соціальні медіа. Для чого вони це роблять, які результати отримують. Що радять колегам / колежанкам, а що вважають безрезультатним, і чому.

 

Умови участі в конкурсі:

1. Усі авторські роботи, які будуть відібрані Журі до публікації та опубліковані, будуть оплачені.

Кращі роботи будуть додатково винагороджені.

 

2. Підведення підсумків і оголошення кращих робіт відбудеться наприкінці 2011 року.

 

3. Роботи, надіслані на конкурс, можуть бути раніше опублікованими, але дата публікації не може бути старшою за 01.01.2011 – роботи, які були опубліковані у 2010 році і раніше не братимуть участь у Конкурсі і опубліковані не будуть. У випадку отримання двох робіт на близьку тематику перевагу матиме та, яка раніше не була опублікована.

 

4. Найбільше шансів на перемогу у фіналі матимуть:

(а) роботи, які раніше не публікувались,

(б) глибокі аналітичні матеріали, у яких тема буде розкрита за технологією написання case study (постановка проблеми-пошук рішення-подолання перешкод-опис результату-перелік ключових факторів успіху) та (в) матеріали про унікальний досвід успішних рішень, проектів, професійної журналістики, зростання аудиторії тощо.

 

Будь ласка, надсилайте ваші публікації на  електронну адресу pr(at)uapp.org з приміткою «Конкурс. Редакторський Портал».

 

Контактна особа:

Дарія Віннікова

(044) 425-57-87

pr(at)uapp.org

Категория: Гранты и конкурсы | Просмотров: 397 | Добавил: Вергун-ТВ | Теги: издательство, Конкурс, журналистика | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2017